واقعا که انسان اشرف (!) مخلوقات است..
انرژی مثبت تمام کائنات را از آن خود می خواهد درحالیکه منبع پارازیت برا همه جهان هستی ست!
زادبوم جانوران را آپارتمان (!) کرده است و آن بینوایان را موذی می نامد.
به نام بشر متمدن انجمن های بشر دوستانه و اقداماتصلح جویانه میکند و در کنارش به عنوان تفریح آخر هفته مقداری مرد چاق(!) می سازد.
افضل مخلوقات شدن با اشرف آنها بودن فاصله اش مثلصنعت خودروسازی ایران و فرانسه است. نه برادر جان! " ناکس کس نمی گردد به اینبالا نشینی ها"
از بی دین و کافرش انتظاری نیست فقط نمیدانم چرامدعیان معنویتش از همه جاهل تر کاهل تر می نُمایند. یهودیانش شاید زمان زیادی ازآموزه هایشان گذشته و خوب، حافظه و کتاب و سند تاریخی تا یک زمانی یاری میکند. ازآن به بعد کلاس دینی شان ، میشود ساعت خلاقیت عالمان دین! مسیحیانش اما آرام و ساکت و گوش به فرمان و همهدر حال اعتراف به گناه و خلاصه در جَیب مراقبت فرو برده اند.
از مسلمانانش همان عده ی قلیل و دست ساز با برچسب "مِیداین اَمریکا" معروفند که اینها از دو دین دیگر وضعیتی بدتر دارند. از صهیون واز ترسا، اسلام آموخته اند و از واشنگتن و تلاویو حمایت از حقوق بشر و برقراری صلح(!). منفی نگری و نیمه ی خالی لیوان را که کنار بگذاریم و جانب انصاف را هم رعایتکنیم، باز هم به کم کاری اوریجینال های اسلامی می رسیم. من و شمای پدرمادر مسلمانزاد وقتی دست گوسفند دزد را قطع کنیم، خب آن فرنگ تحصیل کردگان با پرچم سیاه، سر هرغیرخودی را میزنند!
مظلوم آن مرد و زن و بچه ی زیر آتش و دود نیستند.مظلوم اسلام است که با سکوت و مخفی کاری و حمایت های مثلا پنهانی ، اجازه دادیماسمش اینگونه ناکجای سوریه و بمب های دست ساز و بریدن سر و ریش های بلند و نماز هایدست به سینه قبل از تجاوز را یاد اور شود.
مظلوم چهار نسل از غزه نیست که از گهواره جنگجوبار می آیند. مظلوم اسلام است که "ما" با حمایت های مثلا پنهانی اجازه یتو دهنی زدن های آشکارای مصریان به ظاهر مسلمان و اهل اردن را به پیام رسانان صلحمان دادیم.
مظلوم اسلام است که از آن فقط اسمش روی اسم کشور وروی نظام بانکداری(!) و نوع تربیت(!) و فرهنگ و کتاب دینی آمد. و نشانش (حالا برایغیرمسلمانان) پرچم سیاه و خونریزی و روسری و نفت(!) است.
مظلوم اسلام است که امامِ پیروانش از بی لیاقتیهمین ما، به ظاهر پیروان ، اجازه ی حضور نمی یابد.
مظلوم اسلام است که من حالا از مظلومیتش می نویسم. نه ازمعرفتش.
ما را در سایت شکر خـدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11